Magasinet Feinschmecker, tidligere Strandvejs Magasinet, er i dag et eksklusivt Magasin, der er tilhængere af luksus i bred forstand. Det handler om materialisme på højt plan, som repræsenteres i form af biler, boliger, design, livsstil, mode, velvære, ure, smykker, rejser, gastro, både, og oplevelser, med mere, men også om at have det godt, at leve livet bedst muligt, og da helst på business class. Magasinet Feinschmecker har i 8 år været det foretrukne Magasin fra København city og op til hele Nordsjælland. Strandvejs Magasinet leverer den nødvendige information til alle der interesserer sig i større eller mindre grad for tilværelsens finesser, og som har evnen til at drømme og fantasere, deres mind-set, deres mind-set, Informationerne får man via vores hjemmeside eller på facebook, i magasinet der udkommer fem gange årligt, eller ved de events vi afholder fra tid til anden med vores samarbejdspartnere.
Magasinet Feinschmecker lægger med godt gammeldags 300 gram luksus glittet papir op til fordybelse og forsyner læserne med inspirerende artikler om den bedste luksus fra hele verden. Og hvis Magasinet Feinschmecker er hjertet med den rolige puls, er hjemmesiden, Facebook hjernen, hvor beatet er helt anderledes hurtig.
Et magasin kan fortælle en historie med en anden dybde og kompleksitet end andre medier , og det giver magasinet en enestående værdi som kommunikations- og marketing medie. Det vil vi gerne gøre opmærksom på -og det lykkes. Jeg lagde især mærke til, at vores annoncører i effektmålingen siger, at magasiner giver inspiration. Det er interessant, for det kan skyldes , at folk bruger digitale medier til at søge specifik information – mens magasiner typisk ofte giver læserne noget , de ikke vidste , de var interesserede i . Det kan man bruge forretningsmæssigt , ved fx at anvende ” magasin -tricks ” i vores kundemagasin. Redaktør Christian Friis.